11.02.2016

Klub Mam w Kłaju zaprasza dzieci na Mini Zumbę


Twój przedszkolak lubi taniec? Zabierz go na nasze zajęcia taneczne.

- W moim przedszkolu nie ma zajęć tanecznych/Nie ma w Kłaju tańca dla dzieci/Nie mam możliwości dojechać z dzieckiem do innej miejscowości/Moje dziecko lubi tańczyć, a nie ma gdzie rozwijać swojej pasji - jeśli te słowa nie są ci obce, uspokajamy - Klub Mam w Kłaju ma na to radę!

Najnowszą inicjatywą Klubu Mam są regularne zajęcia taneczne dla dzieci w wieku 4-5 lat. Pod opieką doświadczonego instruktora tańca, choreografa, Ewy Lipińskiej-Glicy, która w Kłaju z powodzeniem prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku szkolnym, dzieci uczą się podstawowych kroków, układów tanecznych, oraz ogólnie oswajają się z rytmem.  Najważniejszy cel zajęć z Mini Zumby to zachęcenie dzieci do ruchu, bez presji bycia gwiazdą parkietu.

Pierwsze zajęcia już za nami - w Mini Zumbie wzięło udział 20 dzieci. Na zajęcia przyjechali również dzieci spoza Gminy Kłaj (zapraszamy na kolejne zajęcia!).

Co się działo na pierwszych zajęciach:





Zajęcia odbywają się w trzy pierwsze poniedziałki miesiąca, po południu, w Domu Kultury w Targowisku, w godz. 17:45-18.30. Zajęcia trwają 45 minut. Z uwagi na inny charakter zajęć (normalnie spotkanie w Klubu Mam są bezpłatne), Mini Zumba są zajęciami odpłatnymi:

- pojedyncze wejście: 7 zł
- karnet na trzy kolejne wejścia: 18 zł (6 zł za spotkanie)
- karnet na sześć kolejnych wejść: 30 zł (5 zł za spotkanie)

Zapisy na Mini Zumbę odbywają się po zajęciach. 

Zajęcia Mini Zumby w lutym, 17:45-18.30, Dom Kultury w Targowisku
8 luty
15 luty
22 luty

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Rodzinny Kłaj/ Klub Mam w Kłaju © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka